مدیریت عرضه، تقاضا، منابع

تجارت صنعتی سه وجه اساسی دارد، وجه اول "بازار عرضه"، وجه دوم "بازار تقاضا"، و وجه سوم "منابع" ماشین ابزارهای صنعت هستند

مدیریت عرضه، تقاضا، منابع

تجارت صنعتی سه وجه اساسی دارد، وجه اول "بازار عرضه"، وجه دوم "بازار تقاضا"، و وجه سوم "منابع" ماشین ابزارهای صنعت هستند

مدیریت عرضه، تقاضا، منابع

همه مدیران صنایع بخوبی می دانند که برنامه ریزی "احتیاجات مواد" همواره در موفقیت مدیریت عرضه، تقاضا، و منابع نقش بسیار حائز اهمیتی داشته و دارد.
هم اکنون مدتی است که این نوع برنامه ریزی دچار تحول شده و جای خودش را به برنامه ریزی منبع ساخت (احتیاجات ماشین ابزارها) داده است.
در این دوران در زبان انگلیسی، برنامه "احتیاجات مواد" به MRP1 که مخفف materials requirements planning 1 است معروف می باشد،
و برنامه ریزی منبع ساخت (احتیاجات ماشین ابزارها)
با MRP2 که مخفف manufacturing resource planning 2 است شناخته می شود.

  • ۰
  • ۰

در این شرایط، احتمال انتقال سرمایه از بازار سپرده گذاری به بازار مسکن بسیار بعید به نظر می رسد. به این مهم توجه داشته باشیم که در این دوران انجام قراردادهای اشتغال برای دوره های بیش از حداکثر 5 سال از سوی کارفرمایان ”این جهان به سرعت در حال تغییر“ به ندرت اتفاق می افتد، و همین امر، گرایش توده مردم به سرمایه گذاریهای دراز مدت از جمله گرایش به سرمایه گذاری در بازار دراز مدت مسکن را تحلیل می برد، و در نتیجه، توده مردم، روز به روز، بیشتر به سپرده گذاری در بانک ها روی می آورند. برای متعادل کردن این وضعیت باید سیاست هایی اتخاذ گردد که بتواند به طور مستمر فاصله بین درآمد کوتاه مدت حاصل از سپرده گذاری در بانک ها و نیز در آمد کوتاه مدت حاصل از خرید مسکن را متعادل تر نماید.

 یک دلیل رکود در بازار مسکن

  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • پدال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی